Over 2 weken... - Reisverslag uit Uden, Nederland van Guy en Sanne - WaarBenJij.nu Over 2 weken... - Reisverslag uit Uden, Nederland van Guy en Sanne - WaarBenJij.nu

Over 2 weken...

Blijf op de hoogte en volg Guy en Sanne

16 Januari 2014 | Nederland, Uden

Op zaterdag 1 februari zitten wij om 10 uur in het vliegtuig naar Oeganda! Dan gaat ons grote avontuur eindelijk beginnen! We komen die zaterdag lokale tijd ongeveer om 22.30 u aan in Entebbe, daar worden we opgehaald door de taxi service van onze eerste overnachting. De zondag ochtend komen ze onze jeep brengen en dan kunnen we zelf op pad!
We gaan langs de hoofdstad Kampala en daarna bezoeken we 6 Nationaal parken, waarvan Bwindi National Parc een hele bijzondere is; daar gaan we berggorilla’s bezoeken. Ook willen we aan het eind van onze reis bij Jinja, waar de Nijl ontspringt uit het Victoriameer, gaan raften!

We zijn al een heel eind met de voorbereidingen. Backpacks en stevige wandelschoenen gekocht, reisverzekeringen gecheckt en bij de GGD alle inentingen gehaald. We hebben al een aantal stevige wandelingen gemaakt om de schoenen in te wandelen en de nieuwe zoomlens uit te proberen. De laatste weken is het alleen nog een kwestie van alles goed inpakken, paperassen uitprinten en zorgen dat we alles netjes mee krijgen.

Ik moet zeggen dat de spanning nu toch wel een beetje begint te komen nu het steeds dichterbij komt. Eerst leek het allemaal nog heel ver weg, maar nu zitten we over 2 weken toch echt al in het vliegtuig! Maar we hebben er super veel zin in en zijn vooral erg benieuwd wat we allemaal te zien zullen krijgen in Oeganda. We hopen ongeveer wekelijks een verslagje hier te kunnen posten, maar dat is natuurlijk allemaal afhankelijk van of we internet hebben. Dus dat is nog even wachten, maar dat zullen jullie vanzelf merken!

• 16 Januari 2014 - 07:03

Femke:

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en het inpakken! !

Groetjes Femke

• 16 Januari 2014 - 07:14

Truus V.d. Loop:

Succes Sanne en Guy. Ik ga jullie zeker volgen, veel plezier bij de voorbereidingen.

• 16 Januari 2014 - 07:25

Lindi :

Ha Sanne & Guy!
    Klinkt super allemaal,, Gaat helemaal goedkomen!
    Wel hoop ik op stiekem een aantal keren een verslagje,, Maar foto's z'n ook prima! Hihi!
    Ben heel benieuwd!
    Succes nog met de voorbereidingen!
    -x-

• 16 Januari 2014 - 16:47

Ashley:

Spannend!!!!!!!! Ga jullie volgen x

• 16 Januari 2014 - 17:11

Colinde:

Yeah! Super leuk lieverds! Jullie gaan er vast een fantastische tijd hebben! Geniet er vooral heel veel van! Ik blijf deze blog natuurlijk volgen! Liefs, xxx

• 16 Januari 2014 - 20:14

Mariël:

Sanne en Guy..

Heel veel succes! Ben toch wel erg jaloers.
    Het aftellen is nu toch wel echt begonnen!
    Heel veel plezier daar! Beleef samen een mooi avontuur.

• 31 Januari 2014 - 14:35

JBeurskens:

Sanne guij,
    goeie reis
    oma en opa,
    doei.

• 01 Februari 2014 - 15:30

Ashley:

Oeeeeee nog heel even en dan kom je aan haha!

Geniet ervan lieve schat!

xx